joan miquel oliver i
meritxell neddermanN

Cicle Artés És Música

Joan Miquel Oliver i Meritxell Neddermann presenten un recital conjunt amb només cinc dates a Catalunya. Dels artistes podem destacar la combinació del talent com a pianista de la Meritxell Neddermann i la vocació de compositor instrumental de Joan Miquel Oliver. Aquesta mescla dóna per resultat un recital de música pop que dura uns 75 minuts, on trobarem un repertori amb cançons cantades per tots dos artistes, però que també es deixa la porta oberta a la improvisació per crear un diàleg entre teclat i guitarra que va més enllà de la simple interpretació dels seus temes.

Joan Miquel Oliver és membre fundador del grup Antònia Font, en el qual participa com a guitarrista, compositor i lletrista de tots els temes i principal productor. La seva feina és considerada per la crítica musical com la principal aportació a la transformació de la música catalana que s’esdevingué durant la dècada dels dos mil.

Meritxell Neddermann és pianista i cantant. Va combinar els estudis de clàssica amb els de jazz i música moderna al Taller de Músics. Al mateix any que iniciava els estudis de Composició a l’Escola Superior de Música de Catalunya va obtenir una beca per entrar al Berklee College of Music de Boston, als Estats Units, on va cursar interpretació de piano, entre 2010 i 2014, perfeccionant els estils de jazz, soul, gospel i latin.

Durada: 75 minuts.

CONTACTA'NS PER MÉS INFORMACIÓ

Desplaça cap amunt